zaterdag 20 juli 2019

Kapellen Rally Day 2: Podersdorf am See - Schwarzbach am Main

We lieten vanochtend het mooie Oostenrijk achter ons. We stonden op met 25 graden en het werd enkel warmer met op het toppunt 35 graden! Op de weg kwamen we Pullman City tegen. Dat is een Westerndorp met paardenshows en 'cowboy en indiaantje'- verhalen en -spellen. Geweldig! De bisons, paarden en Longhorns kwamen door de straten gewandeld toen wij lekker aan het eten waren. Echt heel tof. Iets minder leuk is het feit dat ik daar met m'n lompe botten tegen de grond ben gegaan! De wegen daar bestaan voornamelijk uit grind, dus mijn been ziet er lief uit, mijn twee handen zijn stukken af en ik ben recht op m'n fototoestel gevallen! Daar is gelukkig enkel een klein blutsje in. Precies zo'n kind met schaafwonden overal! Ach ja...
Na ons bezoekje aan Pullman City gingen we verder richting Frankfurt am Main. Het doel was om ergens tussen Würzburg en Frankfurt een slaapplek te zoeken. Dat is uiteindelijk gelukt in Schwarzbach am Main. Voor het eerst in meer dan een week terug in een bed en niet in de tent! De campings zaten hier overal vol.
We hebben hier net heerlijk gegeten in een typisch Duits restaurant, dus aten we bouillonsoep, Aaron met een eitje en ik met Backerbsen erin, en daarna een ongelooflijk lekkere Jägerschnitzel! Namnam! Dat was genieten. Morgen rijden we verder naar huis! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten